AEG L75675FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L75675FL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ikbentevreden 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

Positief: ruime vulopening, stille machine, ruime programmakeuze en daardoor vrij snel schone was.
Negatief: de aan/uit knop is lastig en weigert nogal eens waardoor ik 'm meermaals moet indrukken.
Aanbeveling: goede prijs/kwaliteit, ben tevreden met mijn wasmachine!

anneke faassen 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

van de vorige a e g wasmachine heel veel plezier gehad en meer dan 20 jaar gebruikt.Toen hij onbruikbaar werd was dit ook een ramp.

Maar de nieuwe wasmachine overtreft al mijn verwachtingen.

Wast schoon- milieu vriendelijk- erg zuing mooi model- in een woord geweldig .

Ben er dan ook zeer mee ingenomen en denk dat ik er nog heel lng plezier van zal hebben

Een super investering

A. v. Loon 17-08-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

Fijne gebruiksvriendelijke wasmachine. Veel mogelijkheden, energie zuinige programma`s, programmatijd zelf in te korten,was komt er goed droog uit ,de wasmachine is ook vrij stil.

Trouwe AEG gebruiker 14-04-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

Weer gekozen voor een AEG ivm ruime vulopening,
veel programma's, zuinig en vooral heel stille motor.
Even wennen is de grote vulopening waarbij iets kleine dingen iets dieper in de machine leggen handig is. Schone was is er in een mum van tijd uit en het
komt bij 1600 toeren bij wijze van spreken al half droog uit de machine.

Puntje40 28-02-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

Wij hebben deze machine vooral gekocht omdat het voorzien was van een groot display,dit omdat mijn vrouw minder goed kan zien,wat het asssen betreft vinden wij het veel te ingewikkeld,maar dat zal wel aan ons liggen,daarbij staan er wel erg veel dingen op dienooit gebruikt zullen worden.
Wat het drogen betreft:onze oude machine met 1200 toeren droogde beter dan de huidige met 1600 toeren.Achteraf gezien hadden wij net zo goed een goedkoper type kunnen kopen,het z.g. energie voordeel(wat nog moet blijken) hadden wij dan vooraf zolang in onze zak kunnen houden.
Wij hebben het gevoel dat we onnodig duur,en wat gebruik betreft,er niet op vooruit zijn gegaan,maar als de oude kapot gaat moet je wat.Leo

fam m 16-01-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

hele fijne grote trommel en de wasmachine heeft een superhandig display, wast schoon en centifugeert superdroog

salou 53 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

Een prima machine, zeer gebruiksvriendelijk door zijn eenvoudige bediening met voldoende programmas en een goed wasresultaat.

salou 53 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

Een gebruiksvriendelijke machine door zijn eenvoudige bediening en voldoende programmamogelijkheden.Door de grote trommel komt de was er minder gekreukt uit.Tot nu zijn we zeer tevreden over onze wasmachine

Jannie12 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

de wasmachine bevalt me prima, alles komt er schoon uit en door de grote trommel spaart het me per week minstens 1 keer wassen, dus voordeliger.

k.hulspas 14-01-2012
Geschreven voor: AEG L75675FL

Goede aankoop,prima wasmachine. Veel mogelijkheden, energie zuinige programma`s, kortere programma`s draaien enz. de machine is ook vrij stil.

M. Florijn 04-09-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

De wasresultaten zijn goed, hij is energiezuinig en hij past zich goed aan het vulgewicht en de duur van het programma.

Paulien Slagman 03-09-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

De wasmachine biedt vele mogelijkheden in wasprogramm´s. De ruime opening van de trommel is erg handig. Verder is de machine erg stil. Maw een prima aankoop!

Annet1965 30-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Het is een erg duidelijk en overzichtelijk display.
Verder maakt hij bijna geen geluid en de grote opening is super handig!
Verder kan er 7 kilo was is en het komt er echt schoon weer uit.
Ook de verkorting van de tijdsduur is erg makkkelijk.

Cees vrachtwagenchauffeur 30-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Een mooie wasmachine om te zien, die ook prima wast.
Ook het vuile goed met diesel en smeer komt schoon uit de machine én daarbij is de machine geruisloos.
Zeker geen verkeerde koop!

Een tevrede gezin 29-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Onze vorige AEG hebben we 16 jaar gehad, vandaar een 10 voor duurzaamheid.
We hopen dat deze ook zo lang mee gaat.
Ons gezin is nu groter daarom hebben we dus een grotere trommel genomen en dat bevalt prima.
Ook de grotere opening in erg gemakkelijk.
Het 3 kg wasprogramma bevalt mij ook heel goed en is in 20 min. klaar.
Ben nu erg te spreken en hopen dat deze ook zo lang meegaat.

J.Bemelmans 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

De programma's op de voorkant van de machine zijn zeer duidelijk weergegeven en het aantal keuzemogelijkheden is groot,iets wat ik zeer waardeer.De inhoud van de trommel is zeven kilo en daardoor economisch in gebruik. Zeer handig is de mogelijkheid om de tijd te verkorten.De machine maakt geen lawaai,ook niet tijdens het centrifugeren.De was wordt vanzelfsprekend goed schoon.Ik heb geen moment spijt gehad van deze keuze.

Familie Kooij 28-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Erg fijne wasmachine. Grote wasinhoud van 7 KG. Prima droogresultaat. Muisstil. Eenvoudige bediening. "Een kind kan de was doen". Echt een aanrader.

anichr12 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Prima was resultaat en de tijdverkort optie werkt echt heel goed !
De vele instel mogelijkheden maken het eenvoudig om het juiste programma te selecteren.
De grote trommel is prettig voor de grote was en de grote opening is erg makkelijk voor in en uitladen.

N Alveringh 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Over het algemeen is mij ervaring met AEG wasmachines zeer goed. Dit nieuwste model overtreft mijn verwachtingen op de volgende punten: Zuinig met energie, het was resultaat is zeer goed en is zeer stil met centrifugeren wat in mijn geval wel belangrijk is wij hebben namelijk een houten vloer en nu resoneert het centrifugeren niet meer door het hele huis.

zeertevredengebruiker 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

De fijnste wasmachine die ik ooit had.
Stil, zuinig, wast prima, veel mogelijkheden en een trommel waardoor je geen gaatjes meer in wasgoed krijgt.
Het werkt echt.

Willie 50 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Fijne wasmachine, goed wasresultaat ook met de verkorte wastijd.
Veel mogelijkheden,en gemakkelijk in gebruik.
Absoluut een aanrader.

Daniel258 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Wel een goede machine hoor.Bijzonder goed wasresultaat. Goed droog gezwierd, en dat alles zonder al te veel geluid. Nu maar afwachten of hij het even lang blijft doen als mijn vorige AEG. Die deed het namelijk na 34 jaar nog steeds.

M.Jasper 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

De wasmachine bevalt zeer goed. Onze vorig zogenaamde topmerk (Miele is ons tegen gevallen.Ik had al een AEG droger die zeer sil en gebruiksvriendelijk is.De nieuwe wachmachine van AEG is gebruiksvriendelijk stil
Simpel te bedienen met veel keuze mogelijkheden.Oa grote vulopening,stil,Moderne trommel vorm,het afgeschuinde bedienings paneel is goed zichtbaar en bedienigsvriendelijk.Een aanrader.

Channie71 26-08-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Mijn vorige AEG heb ik nu 12 jaar en beviel uitstekend alleen was de trommelinhoud te klein voor mijn gezins samenstelling nu. Na flink zoeken op Internet ben ik bij deze wasmachine uitgekomen en hij bevalt prima. Ik heb nu een 7 kilo ruime trommel, de "witte" was komt met de 1600 toeren er lekker "droog" uit, scheelt enorm in de droger. De machine heeft veel mogelijkheden, echter "mis" ik een programma die wel 1600 toert maar niet zo lang wasprogramma heeft. Dus ergens tussen de 1 1/2 uur en 2 1/5 uur. Ik wilde dus graag deze wasmachine, jammer dat de nieuwe release geen rvs uitstraling heeft, is net even wat moderner. De duurzaamheid weet ik nog niet, dat zal de tijd leren, echter weet ik dat de AEG een prima product maakt. Goed onderhouden en dan heb je jaren plezier. Ik ben er blij mee.

Nandezz 07-07-2011
Geschreven voor: AEG L75675FL

Ik heb deze wasautomaat nu een week in huis en ben zwaar tevreden met mijn aankoop.
Het geluid dat hij maakt is echt een verademing vergeleken met mijn oude wasmachine. De was komt er perfect schoon uit en lekker droog als je hem op 1600 tpm centrifugeert.
De levering was ook goed voorlopen.
Al met al een aanrader.